جرثقیل کارگاهی
advanced divider

جرثقیل های کارگاهی برای بلند کردن و نگهداری انواع بار در کارگاه ها مورد نیاز است. در تعمیرگاه های خودرو یا هنگام مونتاژ صنعتی ، بارهای سنگین تا 3 تن باید از A به B برداشته یا جابجا شوند. جرثقیل های کوچک متحرک این مزیت را دارند که می توان از آنها در فضاهای محدود استفاده کرد ، و آنها را به یک کمک کننده محبوب در بلند کردن روزانه تبدیل می کند. کار ، به ویژه در کارگاه ها. چه برای بارگیری ساده پالت و چه هنگامی که موتور باید از بدنه خارج شود ، از جرثقیل کارگاهی که می توان کار کرد آسان می توان در بسیاری از مناطق استفاده کرد.

ویژگی های محصول جرثقیل های کارگاهی عبارتند از:

  • موبایل تحت بار
  • ساخت فشرده
  • کاملا غیر قابل پیاده شدن

بسته به کاربرد ، جرثقیل های مختلف کارگاهی را می توان از جرثقیل حاتم پور خریداری کرد. از نوع جرثقیل ساده کارگاه سیار بدون وزنه تا نوع جرثقیل متحرک کارگاه با وزنه ضد وزنه و گردان برای بارهای سنگین تا 2 تن ، ما جرثقیل مناسب را برای هر صاحب کارگاه ارائه می دهیم. دستیاران برقی آسان تر می توانند بارهای سنگین را بردارند. بسیاری از جرثقیل های ما نیز کاملاً قابل جدا شدن هستند و بنابراین می توان آنها را به شیوه ای صرفه جویی در فضا ذخیره کرد.

شما می توانید جزئیات فنی محصولات ما را در قسمت انتخاب محصول بیابید یا در صورت داشتن هرگونه سوال بیشتر ، مستقیماً با ما تماس بگیرید. صلاحیت مشاوره ، دانش ، کیفیت محصول ، ایمنی محصول ، تولید انفرادی و قیمت منصفانه از نقاط قوت ما هستند.

جرثقیل های کارگاهی هیدرولیک

جرثقیل کارگاهی هیدرولیک
جرثقیل کارگاهی هیدرولیک

جرثقیل های موتور سنگین ما در دو سبک اصلی عرضه می شوند. به عنوان یک پایه موازی سفت و سخت ، جرثقیل کف غیر تاشو که دارای پایه های تثبیت کننده هستند که “رو به جلو” و موازی یکدیگر هستند ، برخلاف طراحی جرثقیل موتور تاشو سبک تر که دارای پاهای “V” است. هر دو ساختمان سنگین برای مصارف صنعتی شدید هستند و می توانند در یک طراحی مدولار برای جرثقیل تعمیر و نگهداری قابل حمل ارائه شوند. 

ما جرثقیل های کارگاهی هیدرولیک قابل حمل با بهترین کیفیت را ارائه می دهیم، با بسیاری از ویژگی های ایمنی و گزینه های متناسب با بیشتر محیط ها و برنامه ها ، بیش از حد 25٪ تست می شوند و برای بسیاری از کاربردها که در آن کیفیت ، قابلیت مانور و قابلیت اطمینان لازم است ، راه حل ایده آل بالابری است ، به این معنی که می توان برای بلند کردن آنها اعتماد کرد. جرثقیل های تاشو موتور در کارگاه به راحتی جابجا می شوند و در صورت عدم استفاده برای نگهداری آسان ، می توانند تا شوند. همه مدلها همچنین از فولاد ضد زنگ برای استفاده در فراساحل و داروسازی و غیره ، یا به سادگی برای جرثقیل مقاوم در برابر خوردگی در دسترس هستند.

کاربرد جرثقیل های کارگاهی هیدرولیک

برای بلند کردن بارهای سنگین در فضاهای کوچک اگر جرثقیل بتواند زیر بار حرکت کند. ایده آل برای حذف و نصب موتورها و حمل و نقل داخلی.

  • تاشو
  • فضای ذخیره سازی جمع شده 350 400 400 میلی متر
  • بدون برجستگی رایگان در جلوی چرخ ها
  • سیار
  • محافظ قلاب بارگیری کنید
  • شیر فشار
  • سوپاپ تخلیه با کلید مرده
  • 2 غلتک فرمان ، 2 دونده

مزیت – فایده – سود – منفعت جرثقیل های کارگاهی هیدرولیک

  • به لطف ابعاد کوچک کوچک ، ذخیره بسیار آسان است
  • حرکت آسان ، فرمان 360 درجه چرخان
  • رونق جرثقیل فقط در چند مرحله ساده قابل تنظیم است

موتور جرثقیل های کارگاهی

موتور جرثقیل ها برای کار در صنعت خودرو و تعمیر و نگهداری طراحی شده اند. در ابتدا برای بلند کردن موتورها از محفظه موتور خودرو با چرخاندن موتور با استفاده از یک زنجیر موتور مخصوص طراحی شده استفاده می شد ، سپس بند به قلاب جرثقیل کارگاه متصل می شود و با عملکرد دسته هیدرولیک عقب شبیه بطری ، آسانسور انجام می شود. جک ، فشار هیدرولیک را وارد سیلندر می کند و بازوی جرثقیل را بالا می برد که موتور را از خلیج خارج می کند.

جرثقیل سقفی

جرثقیل سقفی کارگاهی یک ابزار کارآمد برای انجام کارهای بارگیری ، تخلیه و حمل و نقل در داخل گیاهان شما است. به طور معمول با چهار پیکربندی شامل تک تیر ، دو تیر ، بالا در حال اجرا و سیستم در حال اجرا ساخته شده است. این جرثقیل ها از نظر ساختار ، ظرفیت و موارد کاربردی بسیار متفاوت هستند. جرثقیل های سقفی کارگاهی ما می تواند در صنایع مختلف مانند تولید ، متالورژی ، صنایع شیمیایی و معدن استفاده شود.

کدام نوع جرثقیل پل سقفی کارگاهی برای شما مناسب است؟

  • جرثقیل سقفی تک تیر
جرثقیل کارگاهی تک تیر
جرثقیل کارگاهی تک تیر

این نوع جرثقیل شامل یک تیر پل است که توسط کامیون های انتهایی پشتیبانی می شود. این یک گزینه ایده آل برای انجام وظایف سبک تا متوسط ​​ملزومات بلند کردن است. هزینه جرثقیل سقفی کوچک کارگاهی به دلیل طراحی ساده ساختار ، نصب آسان و سریع و کاهش هزینه های حمل و نقل بسیار ارزان تر از جرثقیل دوجداره است.

  • جرثقیل سقفی دو تیر
جرثقیل کارگاهی دو تیر
جرثقیل کارگاهی دو تیر

جرثقیل سقفی دوجداره برای کارگاه قادر به انجام کارهای بلند یا مکرر بلند کردن وظایف است. می تواند اجسام را با سرعت بیشتر و ظرفیت بزرگتر بلند کرده و حرکت دهد. جرثقیل سقفی دو پل همچنین ارتفاع بیشتر بلند کردن اجسام از جرثقیل و واگن برقی اجرا در بالای تیر آهن پل فراهم می کند.

  • جرثقیل بالا در حال اجرا

جرثقیل پل کارگاهی بالا می تواند برای حمل بارهای کوچک تا بسیار سنگین ساخته شود. این دستگاه بر روی تیرهای باند فرود می رود که بر روی ساختمان ساختمان یا ستون های نگهدارنده نصب شده اند. جرثقیل سقفی در حال اجرا رایج ترین نوع سیستم بالابر سربار است که می توان آن را در تعدادی از محل های مختلف کار مشاهده کرد.

  • جرثقیل Underhung

جرثقیل سقفی Underhung یا جرثقیل تعلیق معمولاً برای سرویس های سبک طراحی شده است. معمولاً در پیکربندی تک تیر می آید. این نوع جرثقیل می تواند استفاده از فضای تاسیسات شما را افزایش دهد ، اما ارتفاع قلاب کمتری نسبت به سیستم در حال اجرا دارد زیرا تیر و بالابر پل در زیر باندها آویزان شده اند.
گزینه های دیگر شامل جرثقیل ضد انفجار ، جرثقیل سقفی مغناطیسی ، جرثقیل ریخته گری و جرثقیل سقفی سطل برای انتخاب شما در دسترس هستند. به چه نوع جرثقیل نیاز دارید؟ برای اطلاعات بیشتر و پیشنهاد رقابتی با ما تماس بگیرید.

چرا از جرثقیل سقفی در کارگاه استفاده کنیم؟

استفاده از جرثقیل سقفی در کارخانه مزایای بی شماری دارد ، از جمله:

  1. در بلند کردن و جابجایی بارهای سنگین بدون مانع عملکرد روی زمین بسیار کارآمد است.
  2. این ایمنی بیشتری را ارائه می دهد زیرا همه بلند کردن و جابجایی بارها از بالای سر حمل می شود و خطر صدمات را کاهش می دهد.
  3. جرثقیل کنترل بار بهتری را ارائه می دهد زیرا مجهز به تعدادی سیستم کنترل برای اطمینان از موقعیت دقیق است.
  4. بسیار متنوع است و می تواند پیکربندی شود تا نیازهای خاص مشتریان را برآورده کند.
  5. این فرایند آسانسور را ساده می کند و نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارد.

گزینه های جرثقیل سقفی

ظرفیت بالابری: از 1 تن تا بیش از 450 تن

باند فرود: باریکه باند بلند یا طراحی ایستاده آزاد

مکانیزم بالابر: بالابر سیم طناب برقی یا بالابر زنجیری

سیستم کنترل: کنترل آویز ، کنترل از راه دور بی سیم یا کابین

محیط های کاری: داخلی ، انفجاری ، گرمای زیاد ، گرد و غبار و غیره

دستگاه ایمنی: دستگاه ضد برخورد ، کلیدهای محدود کننده ، محدود کننده اضافه بار و غیره.

انتخاب مناسب

جرثقیل کارگاهی
جرثقیل کارگاهی

جرثقیل سقفی برای عملکرد کارآمد و ایمن کارگاه شما بسیار مهم است. در فرآیند انتخاب جرثقیل پل سقفی ، باید روی نیازهای خاص خود تمرکز کنید تا هوشمندترین خرید را انجام دهید. برخی از ملاحظات شامل مشخصات جرثقیل سقفی (ظرفیت بالابر ، دهانه ، ارتفاع بلند کردن ، پوشش قلاب و غیره) ، دفعات استفاده ، شرایط محیطی و اقدامات احتیاطی ایمنی است.

مزایای نسبی برای هر نوع جرثقیل وجود دارد ، بنابراین ممکن است خرید مناسب برای مشتریان سخت باشد. به عنوان یک تولید کننده و تأمین کننده جرثقیل سقفی و دروازه ای ، ما می خواهیم به شما در یافتن قوی ترین و مقرون به صرفه ترین راه حل برای تجارت خود کمک کنیم.

منبع: www.hahn-kolb.de، www.liftingequipmentstore.com، www.liftingsafety.co.uk،www.schilling-fn.de، dafangcranez.com.

advanced divider
advanced divider

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *