جرثقیل متحرک
advanced divider
جرثقیل متحرک
جرثقیل متحرک

با پیشرفت تکنولوژی و در خدمت گرفتن آن کارهای بشر امروزه بسیار راحت تر از قبل شده است این موضوع در صنعت حمل و نقل و جرثقیل نیز کاملا قابل درک و مشاهده است صنعت جرثقیل در دهه های اخیر پیشرفت بسیاری داشته مخصوصا جرثقیل های متحرک و موبایل کرین یکی از مزیت هایی که باعث کاربرد روز افزون این نوع جرثقیل ها شده این است که در کمترین زمان میتواند آماده کاربری شود و محدودیت مکانی نسبت به سایر جرثقیل ها ندارد.

در مدل کفی دار این نوع جرثقیل به دلیل اینکه خود دارای قابلیت حمل و نقل کالا را دارا می باشد و نیز دارای تلسکوپ یا بوم متحرک می باشند که در محیط هایی که امکان جابه جایی و تردد سایر جرثقیل ها نیست استفاده گسترده تری نسبت به سایر جرثقیل ها می شود البته نوع جرثقیل با توجه به وزن کالا، مکان یا خدمات مورد نظر انتخاب می شود.

جرثقیل های تمام زمین که استانداردهایی را تعیین می کنند. جرثقیل های متحرک به دلیل شاسی همه جانبه برای مسافرت در جاده های عمومی و برای استفاده در خارج از جاده ایده آل هستند. از ویژگی های ایمنی، اقتصادی و راحتی هستند.

بوم های تلسکوپی قدرتمند و طولانی می توانند به سرعت و به راحتی به ارتفاعات عالی برسند. انعطاف پذیری بالاترین اولویت برای تجهیزات استجرثقیل مناسب برای هر کار را می توان به سرعت با استفاده از پسوندهای شبکه عملکردی ، لبه های تاشو ، لبه های شبکه ثابت و لفاف پیکربندی کرد.

کابین راننده جرثقیل متحرک

در جرثقیل های متحرک یک کابین مختص راننده قرار دارد در برخی از این نوع جرثقیل ها دو کابین وجود دارد که یکی مختص راننده و یکی برای هدایت و مدیریت بوم و جرثقیل (اتاق فرمان) می باشد که این کابین با توجه سال ساخت و مدل جرثقیل که سازنده ان را تجهیز کرده دارای سیستم های پیشرفته برای اعلام وزن بار (که عملیات باربرداری با توجه به وزن دقیق بار با توجه به ظرفیت جرثقیل انجام شود) و مدیریت جرثقیل می باشد این مورد برای کالا هایی که امکان بررسی وزن دقیق انها وجود ندارد بسیار مفید و کارا می باشد.

سبد جرثقیل

در زمان ها یا مکانی که نیاز به قلاب و سیم بکسل جرثقیل نیست یک سبد مخصوص در انتهای بوم جرثقیل نصب می شود که این سبد دارای کارایی های مختلف اعم از کلیه کار های بالابری از قبیل نصب دوربین، بنر، تابلو، کابل کشی در ارتفاع، کار در تونل ها، کار در سوله ها، کار در نمای ساختمانها و نصب کولر های گازی در ارتفاع و… کاربرد دارد البته نوعی از این جرثقیل موجود است که مختص همین کار ساخته شده که محدودیت های کمتر و کارایی بیشتری نسبت به جرثقبل های معمولی همراه با نصب سبد دارد برای کاربرد های ذکر شده سهولت استفاده از این نوع جرثقیل بسیار بیشتر و حتی انجام برخی از کارها با سایر جرثقیل ها امکان پذیر نیست، پارس جرثقیل با دارا بودن جرثقیل سبد دار نصب و جابه جایی کالا/خدمات را به مشتریان عزیز ساده تر و ایمن تر می کند.

منبع: liebherr، جرثقیل پارس

advanced divider
advanced divider

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *